mavi343434 Arkadaşlar testim böyle sizce hamile miyim bu marka kuruma çizgisi yapıyor mu ? Yaptım bıraktım çizgim çıkmadı sonra çöpe atarken baktım böyleydi , ama arada ne kadar zaman var hiç bilmiyorum 🥲 kuruma çizgisi yapıyor mu bu marka 
rabiaduru1 Hamilelik var gbi görünüyor adet geckmesi oldu mu farklı bir markanın testini de deneyebilrsn
Meral_63 mavi343434 bebe time iyimi bilmiyorum ki bende dün yaptım tek çizgi gecikmenin 4 günü olacak bugün belim ağrıyor adet olcama gibi ama aktini var sadece
Blackwind mavi343434 erkense o yüzden olabilir sadece erken gebelik testlerinde cikar onlar daha hassas oluyor kaset testler daha yüksek hcgyi ölçüyor yine de umitlendirmek istemem tabiki hayırlısı olsun
Sudemirhan mavi343434 geç tumurtlama geç döllenme geç turunma hepsi mümkün önemli olan değerin düşüklüğü değil canım iki günde %60 ve üstü artması