themodernmom Selam hamileliğinizde vajina bölgesinde mantar enfeksiyonu yaşayanınız oldu mu? Geçmesi için neler yaptınız? Sağlık ocağına gittim krem verdi ama geçmedi, nioli yağı da kullanıyorum o da fayda etmedi. Bir ay oldu artık yıldım kaşıntıdan
melisasak35 themodernmom 5 aydır aynı sorun var antibiyotik verdi doktor onuda kullandım kremlerde kullandım hiçbi şekilde geçmiyor malesef deli oluyorum kaşıntısına kaşıdığım zamanda mafediyorum ama kaşımadığımdada kaşımak için deliriyorumm anlamadım ben bu iletti
melosss25 themodernmom ben şuan donaxyl in 6 günlük fitiline başladım onu kullanıyorum kaşıntı ve akıntı durdu üçüncü günüm
themodernmom melisasak35 gerçekten mi? Demek ki doğum yapana kadar geçmeyecek. Mahvetti beni de kaşıntı.
melisasak35 themodernmom malesef doğum yaptıktan sonrada mantar geçmiyor 2ci doğumumda başladı 3.cü doğumum hala devam ediyor
AuraMomB Fitil vermiyorlar mı? Benim 1 kere oldu o da çok hastaneye gittiğim dönemdi orada kaptım sanırım ama doktorum fitil kullanımını önerdi. Antibiyotik Vajinal enfeksiyon için uygun olmadığını olan tüm zararlı/zararsız bakterileri temizlediğini söylemişti Fitil kullandım 2.gün anında kesti. Ama Vajinal ve idrar yolu enfeksiyonları çok önemli erken doğum riski oluşturabiliyor
themodernmom AuraMomB kadın doğum doktoruma söylemedim kremle falan geçer dedim ama yok hiç geçmiyor. Doğuma son üç haftam kaldı zaten
AuraMomB themodernmom çok geçmiş olsun canım🙏🏻 istersen doktoruna Gynomax xl bi sor, ben hasta olduğum için amoglobin antibiyotik kullandım sonrasında hemen mantarım başladı bunu kullandım anında kesildi ama son haftalar diyip aman deme sakın bebeğe bile geçebiliyor enfeksiyonlar Bende 36.haftadayım doktorum cuma günü özellikle Vajinal enfeksiyon kontrolü yapacak doğum esnasında sorun yaşanmaması için önceden müdahale edelim dedi🙏🏻
themodernmom AuraMomB teşekkürler bunu söyleyeyim doktora. Aslında idrar testi yaptı maya enfeksiyonu değeri 0 çıktı ama sanırım niouli kullandığım için
melisasak35 themodernmom sürekli aralıklarla devam etti 2 hafta sıkıntı yoksa 3.cü haftam maf olmuş bi şekilde gezdim okadar doktora gittim hiçbi şekilde geçiremediler hamilelikte hortladı 3 gun ıyısem 2 gun kaşınıyo yanıyo kaşımadanda duramıyorum