9 ay boyunca yatıp kalkıp düşündüğümüz o gün geliyor.⭐
Bazı kişilerin kanayan yarası oluyor. 🙄
Bazı hastane odaları gergin, bazı odalar ise mutlulukla geçiyor. 💐
Sizceee hastane odasında kim kalmalı ?
Anne, eş, kayınvalide, kız kardeş ? 🤔
Ve neden ?
Kimin yanında daha rahat edersiniz ?
Haydi sohbete 🌸🧡