anatured Kızlar doğum / sanco odasına telefon ve refakatçi alınmıyor mu? O kadar saat tek başımıza mı oluyoruz? Bilgisi tecrübesi olan paylaşabilir mi 🌸
Nazli_3009 anatured devlette yaptım sancı odasında annem ile kaldık 1 kişi kabul ediyorlardı. Telefon yasak demişlerdi ama yanımıza aldık görünce de bir şey demiyorlar genelde herkeste vardı çünkü. Eşler giremiyor ama onları görmek için bi kısım yapmışlar eşimizle görüşebiliyorduk
Melike3506 anatured şehir hastanesine gidiyorum telefon yasak değil ve 1 refakatçi kabul ediyorlarmış ama sancı çekerken yanında duruyor doğum zamanı dışarı alıyorlarmış
minikkalbinaneysi anatured Özeldeydim annem yanımdaydı. Telefon da bendeydi. İstanbul Medipol grup hastanelerinden birinde doğum yapmştım.
sara29 Devletteydim yanımda 2 kişi vardı sancı odasında, telefonda yanımdaydı. Daha sonra doğumhaneye giderken almadım telefonu zaten sancıdan halim yoktu.
1cey anatured devlette yanına kimseyi almıyorlar maalesef ve bu çok kötü bi sistem, en azından anneyi alabilirlerdi. Telefon yasak değildi
Zeyneplemutluluk anatured evet alınmıyor yasak benden de almışlardı 4 sene önce telefonu eşimde güvenliğin yanında aşağıda bekledi doğuma alınırken yada acil bişey olunca haber ediyorlar
aslhnkrts9 anatured üniversite hastanesinde doğum yaptım . Direk dogumhaneye almışlardı beni yanımda kaynanam kaldı telefonumda yanımdaydı hatta akşamları ve sabahları eşimin girip görmesine izin vermişlerdi
rmysbbr anatured bu durum hastaneden hastaneye değişiyor. Anne bebek dostu hastaneler genelde alıyor yanınıza birilerini. Hastane olarak sorarsanız daha net bilgi alabilirsiniz bence 🙏
twobabymomm anatured şehir Hastanesi’nde riskli gebelik bölümünün dogumhanesindeydim refakatçi ve telefon almadılar 22 saat tek basimaydim destekçi olmayınca gerçekten zor oluyor. Ama normal doğumhane hakkında bilgim yok