simavi Kızlar dün test yaptım prodoctor marka. Çok ince silik kıl gibi çizgi çıktı pozitif midir sizce baya erken yaptım dayanamadım 13 nisan regl tarihi 
kucumen simavi renksiz bı çizgi gibi geldi öyle olunca kuruma çizgisi deniliyo ama bir kaç gün sonra tekrar dene canim
nur_344 simavi Bende prodoctor kullanmıştım böyle çıkmıştı git gide belli olmuştu çizgi sonraki günlerde bence bekleyebilirseniz 2-3 gün sonra tekrarlayın 🥰
simavi halkatatlisi kıl gibi bir çizgiydi açıkcası ışıkta gözüküyordu böyle olmuş daha önce bu bile yoktu bende hiç şüphelendim :D prodoctor marka
simavi kucumen evet ilk baktığımda pembe gibiydi ışıkta gözüküyordu yarın tekrar deneyeceğim bi de prodoctor marka daha önce böyle çizgi hiç çıkmamıştı şüphelendim
simavi hollyymollyy şu an işteyim mecburen yarına sabretmem lazım. Yarın belirginleşir mi acaba varsa
simavi nur_344 hadi bakalım inşallah hayırlısı ile diyelim ozaman ben o kadar dayanamayabilirim yarın tekrarlasam mı diyorum 😂 kaç gün sonra belirginleşmişti
nur_344 simavi amin hayırlısı olsun inşallah olur yarında tekrarlayabilirsiniz ama aşağı yukarı böyle çıkar sanki ben 2-3 günde bir yapmıştım
simavi nur_344 elimde bol test var şu an yaparım sorun değil yarın ve sonrası 😂 kan vermek için emin değilim o yüzden kan vermeye belirgin olmadan gitmem
simavi znnnr predictor çok güvenilir diyorlar ben daha önce yaptım böyle bir çizgi çıkmamıştı inşallah olumlu sonuçlar alırsınız bugün mü yaptınız
znnnr simavi ay inşallah ya bende bu markayla ilgili olumsuz şey duymadım ama yinelemek lazım insan emin olamıyor öğlene kadar su içmeyip yine test yapcam prodoctor var elimde
simavi znnnr geç döllenme ne oluyor hiç bilmiyorum geç mi çıkıyor sonucu gerçi senin de adete daha vsr sanırım?