Melikemercimek 16 gün oldu normal doğum yaptım dikişte atıldı normalde dikişler iyileşmiş ama altındaki sertlik şişlik acısı bitirdi beni . aynı durumu yaşayan var mı
Noyimommy Melikemercimek sıcaklık kötü koku yada akıntı var mı belki enfeksiyon olmustur kontrole gittiniz mi
Herseydenbiktim Melikemercimek Bende de vardı bir süre sonra yumuşayip inmişti canim, çok geçmiş olsun💖 Ben betikon sürüp kurutuyordum fon makinesi ile
Melikemercimek Herseydenbiktim tesekkür ederim ne kadar sürede indi acaba ne oturabiliyorum ne yürüyebiliyorum
Noyimommy Melikemercimek dokular birbirine tutunup iyileştiği için oluyordur büyük ihtimalle biraz sürüyor o gerginlik hissi
Herseydenbiktim Melikemercimek 40ımdan sonra yanlış hatırlamıyorsam geçmişti. Orada biraz yumru gibi kalıyor yumusayip sonra eskisi gibi tamamen iniyordu şuan öyle oldu benim en azından canim, tekrardan çok geç olsun. Allah analı babalı sağlıcakla büyütsün 💖🐣💋🌸