Kızlar selam sata göre 7+2 iken iki doktora gittim ikiside kese 30 mm civarı yolk sac oluşmuş fakat embriyo göremiyorum boş gebelik denildi 1 hafta daha beklemem gerektiğini ona göre kürtaj olunması gerektiğini söyledi bu durumu yaşayan ya da sonrasında güzel haber alan var mı