mtlukadin1 Kızlar adet sancısı gibi bir sancı vurdu hatta birazdaha fazlası bebekde biryere toplanmış sizcee
kartanesii_ mtlukadin1 sağlıklı ve zamanında gelsin inşallah 🫶🏼 hep beraber kolay bir doğum geçirelim
mtlukadin1 kızlar bende şimdi duşa girdim biraz hafifledi sanki ağrım ama inceden yinevar nekadar takip edeyim de gideyim acile sizce
kvsr1603 mtlukadin1 36 haftalık olduğu için ciğer geliştirici vurulur belki o da eğer nts de sancı çıkarsa biraz daha bekleyin isterseniz düzenli aralıklarla geliyorsa gidin
kvsr1603 mtlukadin1 özele gidiyorsanız bi doktorunuzla konuşun devletse eğer bi gidin belli olmuyor çünkü açılmaya bakarlar nst filan eğer erkense imza etıp evde zaman geçirin