melisakayaa44 daha 3 aylık gebeyim ama var olan kıyafetlerimde rahat değilim. kilo almadım ancak göbek kısmı dar geldiği için çok rahatsızım.mağazada gezmeyi kıyafet denemeyi sevmiyorum ,15 yıldır hep int alışverişi yapıyorum. kıyafete takıntılı biri olmadığımdan da daha önce çok kez alışveriş yaptığım dolap uygulamasına baktım. temiz hatta etiketli pantolon ve tişörtler buldum onları aldım. bir kaç güne gelecek. başlangıçta bu şekilde idare edicem,havalar hala soğuk olduğu ve çıktığımda rahatsızlandığımdan çoğu zaman evdeyim.