BusRaa20 Kızlar bebeğim 7 nisan 22.25 de oldu 3. Gebeliğim iki gebelikte sancı nedir bilmeden gittim hep planlı şekilde ve suni ile yapmıştım bunda ise saat akşam saat sekiz buçukta 10 dk da bir sancı giriyordu eşime dedim dinlen geçer dedi biraz bekledim geçmiyor şiddetlendi sonra 9 gibi 2 çocuğu hazırlayıp yola çıktık anneme bırakmaya hastane de bize 1 saati geçikk uzakta benim sancılarım 5 dk da bir olmaya başladı yolda anneme çocukları verip geçtik yolda o kdr kötüydüm ki cam açtım hep eşim hızlı sürdü yetişebilmek için hastaneye vardık ben kendimi zor attım içeriye hemen tekerlekli sandalye geldi eşim götürdü doğumhaneye nst bağlandı sancım 50 60 açıklık 3 cm olmuş ben nasıl kıvranıyorum ama dedim doyuracağım ıkınma hissim var yoldan beri diye hemen doktorumu aradılar o gelene kadar damar yolu diğer işlemler yapıldı beni çatala aldılar ama nasıl ıkınma hissim var ebeler de doktoru bekliyor tam açıklık olmuş idrarı falan boşalttılar doktorum geldi sonra 15 20 dk içinde suyu patlattı 2 ıkınmada falan bebeğim kucağımdaydı kolay bi doğumdu ama yol beni biraz endişelendirdi yolda doğurursam diye korktum şimdilik herşey iyi ama aklım 2 çocuğumda kaldı ve nasıl bakabilirim diye endişe etmeye başladım 2. Olan daha 15 aylık zor günler beni bekliyor sanırım allah herkesin yardımcısı olsun bir avazda bekleyen herkesi evladına kavuştursun kolay doğumlar diliyorum herkese 🤲🙏
mtlukadin1 BusRaa20 Rabbim kolaylıklar versin ne güzel bir doğum olmuş sancılarnınızı anlatırmısınız ben hiç anlamıyorum bu kasılmaları filn nasıl dk tutacam fln
begumkaya2 BusRaa20 Yaa ne kadar güzel su gibi akıp geçmiş doğumunuz, hayrlısıyla, sağlıkla büyütün inşallah bebişinizi, hatta evdeki iki bebişinizi de🤲🏽🥰 Darısı biz bekleyenlerin başına inşallah sağlıkla ve kolaylıkla alalım kucaklarımıza🤲🏽🌸💓
htcbyrmblc BusRaa20 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin sen kurtuldun sıra bende dua et bende bu kadar kolay bir doğum yapabileyim benimkinden hala ses soluk yok 🌸😅🤲🤲
BusRaa20 mtlukadin1 canım girdiği dkkayı tuttum mesela 20:30 1 dk kadar sürdü bidaki sancım 40 geçe 41 geçe falan oldu ve regl ağrısının şiddetli olanını düşün ilk kasıklarından girdi ben yola çıkıp biraz geçtikten sonra hem belimden hem kasığımda şiddetli bir şekilde ağrılar girdi ve 5 dk da bir olmaya başladı sonra 3 dk bir sonra sıklaştı zaten ama o ağrıyı anlamama sansın yok anlıyorsun yani
seweyt mtlukadin1 Allah sana bağışlasın ama zor mecbur bakacaz hepsinin arasına ne kadar yaş farkı olacak benim büyük oğlum ile koçum oğlum arsinda iki yaş bile yok çok zorlanıyorum malesef
sedaaaaaaaaaaaaaa881_ BusRaa20 merhaba bebeğinizi sağlıcakla büyütün inşallah benimde 3.doğumum olucak dikişleriniz var mı bir de emzirirken acıyor mu
BusRaa20 begumkaya2 amin canım allahım herkese kolay su gibi doğumlar nasip etsin herkesi kurtarsın inşallah 🙏🙏
BusRaa20 mtlukadin1 evet kesiliyor sonra tekrar başlıyor mesela 5 dk sonra bi geçiyor bi daha başlıyor benim ilk kasıklarda girdi belden giren de vardır heralde en son artık hem belki hem kasıktan girdi iyice sıklaşınca
BusRaa20 sedaaaaaaaaaaaaaa881_ şuan emzirirken pek acımıyor ama 2. Gebelikte benim çok acıdı ucunu tuttu sadece o yüzden dikişim de 1 tane hafif sıyrık olmuş doğururken ondan dolayı küçük bi var sizin çocukların arası kaç yaş bu durum beni fazlasıyla üzüyor ve korkutuyor açıkcası
BusRaa20 htcbyrmblc sen kaç haftalıktın canım benimle aynı mı allahım bir avazda seni de kurtarsın sağ salim kucağına alırsın inşallahhhh 🤗
BusRaa20 catlovermom en büyükle yeni doğan 4 yaş 2. İle yeni doğan 15 ay arası var ve çok korkuyorum daha hastaneden eve geçemedim
catlovermom BusRaa20 benim de ikisinin arasında bu kadar fark var.yalniz büyüyünce çok hoş oluyorlar ya.masallah.ikiz gibi oynuyorlar.
happybusey htcbyrmblc Rabbim doğumu bekleyen herkesi bı avazda kurtarsın inşallah benimde sancılar arttı fakat düzenli aralıklarla değil yarın 39 oluyorum komtrol var bakalım.doktor ne dicek çok yoruldum artık 🙏🏼😌
BusRaa20 htcbyrmblc benimde 2 tanesi hiç sancıyla gelmedi ama bunda geldi ne olacağı belli olmuyor canım ya hayırlısı olsun bi şekilde geliyorlar er ya da geç 🤗
esrauydaci BusRaa20 idrarı nasıl boşattılar? Bir de suyu patlattıklarında acıyor mu? Allah analı babalı büyütsün ☺️
BusRaa20 esrauydaci idrar için lavman yapıcam dedi ebe valla inan sancıdan ne o lavmanı ne de doktorun suyumu patlatmasını hissettim onlar falan hissedilmiyor
htcbyrmblc happybusey ben dün gittim aslında ağrım var ama sancı çıkmadı herşey iyi haftaya tekrar gel dedi bir an önce sağlıkla hepimiz saatlerce oyalanmadan kurtulalım inşallah 💜