happybusey gamzz06 bitti valla ama doktor hicbisey söylemedi 😢yarın kontrol var söyler artık heralde 🌸🙏🏼
busepolatt gamzz06 inşallah öyledir sancılar var ama düzensiz bi düzene girse de haftaya doğursam keşke 😂
asilirem gamzz06 Oğlum da normal diye uzun süre bekledim 41+1 de sezeryan oldum mecbur Şimdi de doktor 38-39 arasında alırız diyor 😂 bayram sonrası yani
busepolatt gamzz06 he yaa çok şükür kilosu falan da iyi daha fazla da kilo alıp beni zorlamadan doğsun 🫠