asilirem gamzz06 Oğlum da normal diye uzun süre bekledim 41+1 de sezeryan oldum mecbur Şimdi de doktor 38-39 arasında alırız diyor 😂 bayram sonrası yani
djakfksm gamzz06 ay hemde nasıl bi yandan da ağırlaşmaya başladım kaburga kemiklerim de falan çok fena ağrılar var 🥲
gamzz06 mtlukadin1 heyecan varya ondan geçmiyor günler 😅 ara da ne ara bu kadar zaman geçti diyorum sanki daha yeni öğrenmiştim hamileligimi🥹🥹
gzmnrhal gamzz06 Biraz hızlı geçmeye başladı gbi geliyor bana daha geçen gün atarsa 99 yazmistim oysaki 😅🤦🏽♀️
gamzz06 djakfksm bebek büyüdükçe biz ağırlaşıyoruz 🥹 geçen yerden bişe almaya egildigimde daha doğrusu egilemedigimde farkettim aglirlastigimi😅😅