Yagmurerol benim de oğlum iki hafta önde gidiyor. Doktor kilosu gayet iyi dedi ama ben kilo almışım baya . Diyet yapabilirsin dedi doktor. Aşırı yemiyorum da . 1 haftadır beslenmemi değiştirmeye başladım kahvaltımı düzenli yapıyorum artık. Ben yalnız olduğum içim gün içinde sadece kendime hazrlamıyorudm kahvaltıyı. Ufak tefek Abur chbur şeyler atıştırdım diye kilo aldım ben. Bide vücudum kilo almaya müsait briaz