Bende bi kaç kıyafet biberon falan aldım ama dolap almadım çantamız yok hazır değil,, pijama falan alacağım daha kendime,, ilk gebeliğim eşim acele etme diyor ama oda çok rahat yani … yeni çamaşır makinası alacaktık onu bekliyorum yıkama ütülüme işleri için ama başlayayım bari bi makina temizliği yapıp çünkü bizimde 13-14 Mayıs diyor doktor ,, daha beşik puset falan lazım …eşimin son dadikacılığı beni stres yaptı