bahbet1o tansiyonunuz gayet normal hiç evham yapmayın.ödemde tek başına preaklampsi belirtisi değil.günlük idrarınızda çıkmadıysa protein kaçağı korkmanızı gerektirecek bir durum yok.ama yok içim hiiç rahat değil derseniz özel hastane labaratuarları çok yetersiz muhakkak devlette eğim araştırmada verin test.siz randevu alın şikayetlerinizi söyleyin doktor muhakkak test ister hatta emin olmak adına sizde 24 saatlik idrar toplamanızıda isteyebilir.( bir de tatlı yiyince ağırlık gelmesi normaldir en kötü ihtimalle kann şekeriniz yükselmiştir preaklampsi ve ya tansiyonla ilişkikendirilmez.tansiyonda ensede karıncalanma hissi gözlerin önünde çakan şimşekler veya karıncalar olur. O da tatlı kaynaklı değil daha çok tuz ve yemeklerle alakalı onun için korkma dediğim gibi kan şekerin yükselmiştir.)