Ben 31 haftalıkken izmirden istanbula gelmiştim 5 saat mola vermeden hiçbişi olmadı. Öneriler tabi mola verip hareket etmek yönünde ama ben akşam 6 gibi yola çıkıp eve varıp uyuyup sabah 5 de kalkıp tekrar işe gidiceğim için yolda vakit kaybetmeyi göze alamadım. Zaten yatakta uyurken de 2 3 saatte bir kalkıp evi turlamıyorum bişi olmaz diye düşündüm. Ama siz risk almayın yinede mola vererek ilerleyin Allahın izniyle bişi olmaz. Otobüs yolculuğu da yapmıştım istanbuldan izmire o zaman da 6 aylık falandı sanırım onun tarihini pek hatırlayamıyorum.