33+3 haftalık hamileyim ve kan değerim 8.1 ferritinim de 5.
25 haftalık hamileyken damardan ferrapplic demir serumu takmak istedi doktorum ve bende nefes darlığı nabız yüksekliği gibi alerjik reaksiyon gösterdi. Hamileliğimin başından beri günde 2 adet olmak üzere kan ilacı içiyorum ama yükselmeyi bırakın daha da düşüyor. Şimdi bu değerlerle doktorum bana kan nakli yapılmasını gerektiğini söylüyor doğuma seni böyle alamam diyor. Ama bende serum verilmek istendiği günden beri bir korku var bu kan naklinden de korkuyorum. Başına böyle birşey gelen ve bana anlatabilecek birisi var mı ?