hazsul merhaba canım ben Şehir hastanesine doğum yaptım planlı sezeryan ama suyum geldiği için günümden iki gün önce doğum yaptım hastane temiz odam iki kişilikti akşam gittiğim için saat 10:00 gibi gitmiştim yemeği saat 7:00′de yemiştim akşam o yüzden hemen sezaryene almadılar 2 saat daha bekledim saat 12:00′ye geliyordu beni öyle sezaryene aldılar ben sadece anestezi doktorunu gördüm kendi Doktorumu o esnada göremedim ameliyat sırasında ama anestezi doktorum çok güzeldi her şeyi anlatıyordu başımın ucunda çok ilgiliydi ben sadece çok titriyordum titrediğim için boynum tutuldu ameliyattan sonra sakın korkma titreme sakin kal odaya alındığımda tek ben vardım yanımda hasta yoktu 5 saat boyunca anestezi etkisi gidince üzerimi değiştirip yürüdüm su içtim bol bol kahve içtim en önemlisi kahve baş ağrısı yapıyor çünkü onun içince biraz rahatladım sabah altıda yanıma hasta geldi o esnaya kadar yalnızdım benim boynum çok ağrıyordu kendimi kastığım için ameliyathane sırasında boynum çok açıyordu hemşirelere söyledim ağrı kesici yaptılar öğlen yine açıyordu bana dediler ki sadece ağrı kesiciyi sabah ve akşam yapıyoruz o sırada Hemşire dedi ki bol bol kahve iç yürü dedi ben memnun kaldım hastaneden muayenelerime hem şehir hastanesine gidiyordum hem de bossan Hospital’a gidiyordum yani fiyatlar çok yüksek iyi ki de gitmişim şehir hastanesinde doğum yapmışım hiç pişman değilim