Kızlar selam,
Ben 11 haftalık hamileyim karnımda hafif hafif çıkmaya başladı ama içimde sürekli tedirginlik var ya kalp atışı durursa ya durduysa ya içimde öldüyse vs sizde de oluyor mu bunlar eğer bebeğin kalp atışı durduysa içimizde biz bunu nasıl anlarız gebelik zehirlemmesi mi yaşanır