sum3489 Arkadaşlar 4 haftalık hamileyim aşırı derece de yemek borum da yanma var bu durumu yaşayan var mı
sevmuh11 sum3489 olabilir canım bende ilk zamanlar yanıyordu. Bir kaşık tahin ye canım az da olsa yatıştırır. Ya da doktoruna konuş gaviscon kullan🙈
sevmuh11 sum3489 canım bende mide yanması oldu. Kusmam vs. olmadı çok şükür. Canım herkesin bünyesi farklı hiç takma bunları🥰🙏 bu arada sağlıklı,huzurlu ve kolay bir gebelik diliyorum. İnşallah bebişinizi sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🥰💕