Kahyaasena dahiliye doktoruna mutlaka gözük. Ciğere inmemesi lazım. CRP’ne baksınlar. Antibiyotik kullanman gerekecektir. Ben kullandım bir şey olmuyor merak etme. Bol sıcak duşa gir, yastığını yükselt geniz akıntın az olur, serum aldım onunla burnumu temizledim sürekli o da işe yarıyor. Odan nemli olsun, boğazını da hep ıslak tut. İnşallah şifa bulursun