Ayse_3065 Kizlar 6+5 haftalık gebeyim şuan.5+4 te keseyi gördüm sadece.doktor 10 gün sonra gel dedi cuma günü gidecem doktora.ama ara ara adet sancısı gibi sancı oluyor.bugun gündüz yoktu akşam başladı şimdi normal mi sizce progestan da kullanıyorum bu arada
kubra62_ Ayse_3065 ilk hafalarda kasik ağrisi olur hatta adet olacakmış hissi gibidir rahim genişledigi için demsiti doktorum
Ayse_3065 Elisa0110 yok çok şükür olmadı hiç ama bilmiyorum simdi adet sancısı gibi sancım var.valla hiçbir iş yapmiyorym korkudan
kubra62_ Ağrın olunca uzan dinlen yüksek yerlere fln uzanma bedenini olabildiğince yormamaya çalışki bebek tutunabilsin
mtlukadin1 çok normal mümkün mertebe ağır işlerden uzak durun ev bile süpürmeyin çok artırıyo ama normal