Kızlar iyi geceler biliyorsunuz ki kız kardeşim 2 senelik evli ve 1 buçuk seneye yakın korunmasız iliski yaşıyorlar korunmadilar desem yerdir kiz kardeşim ve eşi doktora gittiler çok şükür Bi sıkıntıları yok folik asit iciyo ve ovulasyon testi yapıyor bugün gündüz yaptığı test pik oldu görsel 1.deki eklediğim gibi
2.gorsel de akşam üzeri 10 buçuk arası yaptığı test bu arada pik görünce degerlendirdiler akşam üzeri yaptığı test de alttaki görsel gibi çatlamış galiba silik çıkmış ve yine ilişkiye girecekler demek istediğim doğru mu yapiyo kiz kardeşim eşine sperm kalitesi yükseltmek için ilaç vermişler suda karıştırıp içiyor kendisi de folik asit içip yumurtlama takibi yapıyor bugün pik gördü gündüz akşam 10 buçuk yaptığı test de silik çıkmış bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim