Ay akşam oldumu bana daralma geliyor nefes alamıyorum ateş basıyor ama gündüz hiç birşey yok 🤣 sizde de böyle miii😏 böyle içimden ateş sünüyor, burnum tıkanıyor, şişiyorum falan daha 26 hafta 4 günlüğüz yolum daha uzun nasıl sabredeceğiz bilmiyorum 🤦♀️