Berdeyse 1 yıl olacak korunmayı bırakalı olmadu sadece birkaç ay ovülasyon denedim baktım olmuyor akışına bıraktım. İlk gebelik 4. Ayda olmuştu ama çok istediğim için kürler çaylar vitaminer falan kullanmıştım şimdi hiç öyle çok uğralasım yok akışta olsun istiyorum ama olmuyor🤷♀️