Sezei ozlemozdemir09 evet kuzum şimdi baktım bugün dpo12 olmuş oluyor 27 ve 28 mart değerlendirdiysen inşallah tutmuştur yarın test yapabilirsin ben aşılamadan 13 gün sonra regle 3 gün kala awox ile 81 değerle öğrendim hayırlısı olsun hakkınızda
ozlemozdemir09 Sezei evet canim değerlendirdik bugun ise vajinamin içinde sizi var çok hafif hani bek rengi gibi leke var ama adet sancisi gibi hissediyorum Erken gebelik testi alıp yapacağım
Sezei ozlemozdemir09 test yapmadan 1 gün önce çok açık pembe renkli bi kanamam oldu hatta ben adetim sökülüyor sandım ardından gelen giden olmadı ertesi gün test yaptım pozitifti inşallah sizinde öyle olur
ozlemozdemir09 btun yarin kadin doguma gitsem test falan yapar mi, oglenden sonra gösteriyor randevuyu ne yapmalıyım