Kızlar merhaba ben özel hastanede dün doğum yaptım ger okuduğumda farklı duygular hissettiğin hikayelerden birini yazma vaktim geldi. Benim küçük kızım 2 haftadır kilo ve boyda ilerlemiyor makat geliş olarak devam ediyordu doktor biz seni sezeryana alalım rahimde belli ki bir sorun var ameliyatta bakar anlarız demişti. Dün sabah jet hızıyla bir sezeryan olup bugün sabah 9 da taburcu edildim. Ameliyathaneye girdiğimde personeller sağolsun beni hiç üşütmediler üzerime sıcak sıcak battaniye eklediler içerisi çok soğuktu. Ardından anestezi doktoru geldi ve omuzlarımı olabildiğince düşürüp elimi bacağıma koymamı asla hareket etmememi söyledi siliyorum dedi bence soğuk suyla silmesi daha çok acıttı 😂 zaten vurduğu andan 10 saniye sonra hissizlik geliyor sonda takıldı sadece bacağımın açıldığı gibi bir şeyler hissettim doktor geldi soğuk bir şey sürdüğünü ve katmanların ayrıldığını hissettim ( burda hiçbir şey hissetmiyorum diyenler vardı ama maalesef ben her şeyi hissettim) Ağrı olarak demiyorum acı gibi değil ama yapılan işlemi de bildiğiniz için insanın içi bir tuhaf oluyor. Sonra hemen bebişimin sesini duydum kontrolleri yapıldı o yapılırken doktor çoktan çıkmış ben ona bakarken dikişlerim atılmaya başlanmış. Dikişlerim atıldıktan hemen sonra da zaten bekletmediler beni odama çıkardılar. Bence en kötüsü gerçekten yürümek ve ağrı kesici duyarsızlığıydı. Yürüttükleri anda sondayı çıkarıyorlar o da pek acımadı. Sonrası biraz daha zorlu geçiyor sürekli yürüyerek gaz çıkarma lavaboya gitme alt değiştirme süreci bence ameliyat sürecinden daha zor ama tabiki çocuğunuza kavuşmak bambaşka bir his. Herkese sağlıklı doğumlar diliyorummm