37+1 olduk bugün kontrolden geldik tam 3 kilo olmuş bebiş gece lavaboya kalkmalarım oluyor sürekli aksamları nedense daha çok ağrım oluyor altıma çok baskı yapıyor gündüzleri uyuyor sanrm biraz daha rahatım şuan normal doğum pozisyonunda ilk gebeliğim olduğu için belirsiz nasıl ester bilemiyorum ben normal düşünüyorum olursa tabi. Sağlıkla gelsinler de nasıl geldikleri önemli değil umarım pozitif doğum hikayeleri anlatmak bizlerede nasip olur bı an önce kavuşuruz mis kokulu miniklerlee🫶🏻🥹🌸