seyma_k_ şu anda Tuğba atasarala gidiyorum ilk gidişim ilgi alakası çok iyidi ama normal haftama göre 1 hafta geri çıkardı ama diğer gittiğim bütün hastanelerde özel olsun devlet olsun tam sat a göre çıkıyordu ölçümleri acaba makinasından kaynaklı mıdır yoksa ben doktoru çok beğendim ilgi ve alakasını falan yine hatta ona gidicem