eyvahamileyim 30 dk da bir sancyla basladı. Gece yatıyordm uykuya geçemiyordm zaten son haftalara dgru uykusuzluk baslıyor.
Evde yürümeye basladm sancı vurdkca 20dkya indi sonra 15 dkya indi. 4 saat evde idare edebilecgm agrılardı hemen hastaneye kosmadm. Sabah oldu ılık duş aldm 10.00 da hastaneye gittim nişanım geldi. Sonra sancı odası falan 14 .30da dogurdm . İnşaallah 2. Hamileliğimde böyle kolayca sonlanır. Allah herkse kolay doğum versn.