Sssssyyyy 26dayım şu an, ilk aylar ben de endişe edebilirdim, haklısınız. Lustral 25 mg verdi bana. Bugün ilk kez aldım bulantı yaptı. Ondan olduğunu düşündüm yani. Yine de çok rahatsız olursanız gidin derim. Ben geçen sene Mayıs ayında bebeğimi kaybettim. Onun üzüntüsüyle kendime gelemedim. Şimdi tekrar hamileyim. Doktor panik ataklar yüzünden idare edemeyeceğimi düşünerek en başından Antidepresanla gitmemi istemişti. Şükür kontrol edebildim, ama yoga, meditasyon, psikolog desteği, dua etmek… aklınıza ne gelirse her şeyi denedim. Geçenlerde yine üzücü olaylar yaşadıkça, bir de bebeğimi kaybettiğim zamanlar geldikçe yine ataklar yaşamaya başladım. Bir de iyi uyuyamıyorum. O yüzden tekrar başladı. Stresi daha büyük tehdit olarak görüyorlar sanırım.