ilaydaltan Gebeliğim ilk kızımda 5 dk 1 ağrı ile gidip doğurmuştum. Şu an 37 haftalığız rahim ağzı kısalığı su fazlalığı 1 cm açıklık var ama bebek kanalda değil. Egzersiz yapıyorum evde 36 dan beri. Sabahtan bu yana sık ama düzensiz karın kramplarım var hafif hafif bel ağrım oluyo düzensiz ve adet ağrım oluyor dayanılmaz değil ama snyal mi acaba diye düşündüm var mı başına gelen?