Kizlae 15+2 gunluk hamileyim her ay ateshim yukseliyor. 37.5-37.8. Hafif bash agrisi ve kusma oluyor. Vallaha cok yoruldum. Niye boyle oluyor. Bebegim icin cok endiseleniyorum. Boyle olupta her shey yolunda olan oldumu? Ben katlanirim ama bebegim icin korkuyorum