Esracgr Herseyim Gitmedim ama ismini cok duydum.Giden tanidiklarim var memnun kalmislar.Cok kibar ilgili bir kadinmis.
Mutluluk35 Herseyim kesinlikle tavsiye etmiyorum. Ben gecen sene kendisine gitmistim hic memnun kalmadim çok paraci
Hayal11 10 aydır bebek sahibi olamıyoruz birkaç kişi bu doktoru önerdi gidip memnun kalan bilgisi olan var mı acaba ?