Tugbakaya aldım içinin bi parçası eksik çıktı çay kaşığıyla çözdük işi çünkü 2 saat uzak bize mağaza 😂 tek çocuk için kurtarıcı ama popo bi süre sonra yere değiyor kg lu bebekse kısa süre kullanım olur. Komple kılıf yıkanıyor bu iyi bişey. Ha yıkayınca çırt çırtlar hep çıktı yapıştırmaymış. Ben nuna leaf indirimini bekledim geçici almıştım kısa süreli içimi gördü. 🤗 Bide sürekli sallanan gerek bu çok yorucu bıraktığın an ağlıyor sıpalar 😂