mnknb Merhaba 22. Haftayım sol tarafımda hafif baskı var akıntım yok bebeğimde hareketli ama normal mi değil mi emim değilim. Benimle aynı haftalarda olup tek taraflı kaşık ağrısı yaşayan var mı ?
cemreveminnosunannesi Kasık değil de sol taraf genital bölgemin altı ağrıyor özellikle akşamları Pelvik kasların ağrısıymış bu tür ağrılar doktor söyledi
mnknb cemreveminnosunannesi benimde oğlum olacak doktor kramp kasılmarın olabilir dedi ama gene de endişe ediyor insan