Kizlar bu gun 37 +5 olduk rutin kontrole gittim dr direk kan ve idrar tahlili istedi idrarda protein cikmis +1 olarak ayni zamanda enfeksiyon da var nette enfeksiyon da proteini yukseltir diyor tansiyonum hamilelik boyunca hep sınırdaydı son iki haftadir 15/9 gormeye basladim doktor dedi ki 38 olmussun zaten bebegin 3200 gr beklemenin riske atmanin bir anlami yok suni sanciyla dogumunu baslatsinlar ilk bebegimde de nst de 14/9 cikmisti tansiyonum aldilar hemen suni sanciyla basladi dogumum ama diyorum acaba tolere edebilir miyim su yuruyus falan bekleyebilir miyim dr riskli dedi ama suni sanciyla baslatmak da cok zor ne yapicam bilmiyorum yarin ozel takipli oldugum doktora gidicem onu bu gun aradim ama bu günkü tansiyonumu sordu
13/8 dedim dedi normal doguma gidicek bir tansiyon degil yarin gel detayli konusalim dedi oda bunu yasamis olan var mi akil
Verin