zelisars Normal doğum yapamam özel bölgemde virüs olabilir ama doktor yinede belki sezeryan olmaz bulaşma ihtimali nadir dedi normal de yapılabılır dedi ama ben istemiyorum birşey olur bebeğe diye
bbaskal zelisars Valla ben 1 buçuk sene önce kendi isteğimle keyfi sezaryen oldum devlette ama şuan zorunlu durumlar hariç yapılmıyormuş diyorlar (bence tamamen saçmalık isteyen istediği şekilde doğum yapar ama) şuan ikinci gebeliğim zaten özele gidiyorum sezaryen olacağım yine
marlam zelisars bunu söyleyebilirsiniz doktorunuza eğer uygun görürse ya da böyle bir şey varsa zaten sezeryan yapar
sevvalinwonderland zelisars devlette siz talep edebiliyo musunuz bilmiyorum. doktorun uygun görmesi gerekiyor diye biliyorum. siz bu durumunuzdan bahsetmediyseniz bahsedin. sezaryen maliyetli ve uğraştırıcı bir ameliyat olduğu için devletler yapmıyo pek maalesef ki, özeller de tam tersi normal doğum süreciyle uğraşmak istemedikleri için geleni gideni sezaryene alıyorlar. allah yardımcımız olsun valla 😞
dilaradoyan zelisars sizin talebinize bakmazlar devlette durumunuzu bildirsiniz doktor uygun görürse sezaryen der
HakanKemal bbaskal devlet takipliyim doktorum normalde sezaryene karşı ssvd istedim ilk doğumun sezaryen dedi ssvd önermedi bana zorunlu sezaryen olacam çünkü ilk doğum 41 haftada oldu ne Bi açılmam vardı ne bir şey çatım darmış istesem de yapamam normali bebeği tehlikeye atabilecek bir durum dedi
zelisars marlam doktoruma söylemedim gidince söyleyeceğim ama hayır derse düşük risk derse içim hiç rahat değil sonuçta sıfır risk yok ne yapabilirim bilmiyorum doktorların ağzından çıkacak karara kaldım
zelisars dilaradoyan durumum doktordan doktora değişiyor başka hastanede gösterdiğimde doktor normal olmamalı kesinlikle dedi asıl gittiğim hastanede başka doktor sezeryan yapılmalı bence ama normal de yapabilirler dedi oda güvenemedi oradaki doktorlara ne yapacağım bilemedim içim rahat değil
Fatmanur_0416 zelisars valla ben 18 gün önce doğum yaptım açılmam yavaştı sancılarım sıktı ve aşırı şiddetliydi o kadar yalvardım sezaryen diye bebekte sıkıntı yok yapamayız dediler 6 cme kadar süründürdüler sonra neymiş bebeğin kafası yamuk git gel düzeltemediler alttan çocuk strese girdi sonra acil sezaryena aldılar ben baya yalvardım yani yok yapmıyorlar acil bir durum olmadıkça
zelisars Fatmanur_0416 evet maalesef bu durum çok canımı sıkıyor çocuğa düşük risk de olsa bulaşsa doktor sorumluluk almaz benim uğraşmam gerekir sağlık bu nasıl garanti birşey yapmazlar anlamıyorum
Csctr zelisars bana sordu doktor sezeryan mı normal mi diye sancı çekerken tabi ben cevap veremedim aileme sormuşlar sezeryan olsun demişler sezeryana almışlardı
zelisars Csctr devlet hastanesi mi ne zaman yaptınız doğumunuzu hangi hastane ,sizin adınıza sevindim açıkçası ben normal doğuma hazırdım ama sonradan farkettim bu durumu çok geç kalmıştım
Fatmanur_0416 zelisars çok haklısın insanı perişan ettirmeden sezaryene almıyorlar çok kötü bir durum ve aşırı saçma inşallah eskisi gibi isteğe bağlı sezeryen olur doğurma şeklimizi biz değil devlet seçiyor çok garip
neym Her devlet hastanesi özellikle ilk doğumda zorunlu da olsa sezeryan yapmıyor diye biliyorum başka hastaneye yönlendiriyorlar. Benim bebeğim şu an ters gelişliymiş dönmezse sezaryan için zeynep kamile git dediler hastanelerin sezaryan oranı varmış da onu etkiliyormuş saçmalıkkk
uyuyanguzel3 zelisars canım sanmıyorum iyi bir doktora denk gelmen gerekiyor şu şartlarda zor çünkü sağlık bakanlığı bile baskı yapıyor vajinal doğum diye doktorlara her doktor bu riske girmez iyi bir doktora denk gelirsen belki halleder inşallah olur
senos15 zelisars nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama eğerki istanbulsa ilk doğum için özeli tercih etmelisiin çünkü devlette ilk doğumlar koşulsuz şartsız normal yaptırıyorlar ve bazen insanın fiziki normal doğuma kadar el verişli olmuyor yasa açılma vs olmuyor isterse 3 gün olmasın 3 gün seni normale zorluyor yani tramvatik olaylar yaşatıyorlar
zelisars senos15 Adana canım, ve evet haklısın normal doğum her ne kadar sağlıklı da olsa zorlamak çok yanlış herkesin bünyesi kaldıramayabilir
deniss_ zelisars canim psikoloğa giriş yaptır normal doğumdan korkunu fln anlat bildiğim kadarıyla bu geçerli bi sebep
aliceverney Geçmiş olsun bende bir yerde psikolojik sebeplerle, yani doğum korkusu, panik atak gibi sebeplerle sezaryen olunabildiğini duymuştum, sizde ne virüsü çıktı
zelisars aliceverney HPV (Human Papillomavirus) kısacası canım genital siğil özelde çok olmasada makat bölgemde var baya ve hamilelikte ortaya çıktı sebebide bağışıklığımın savunmasız olmasından kaynaklı olabilirmiş