🌸Kızlar bilgisi olan yazsın ? ☺️
🌸Beni Aydınlatın lütfen
Ben Pcosum zaten 30,35 gün arası oluyorum Adet çok asırı strese sokarsam kendimi 40 da buluyor olmam pcos ayrı diyelim
Sorum Şu ? 🙄
Şimdi biz adet oluyoruz ya Yumurtladıgımız için Adet göryormusuz değilmi ? gecikiyoruz yada 2,3 ay adet olmadım diyenler Yumurtlama olmadıgı için mi ? görmyor ? Ben20 Şubatta olmustum 8 de yumurtlama olmustu Belirtileri bilyorum ama çatlamadımıki Kızlar adet olmam gerekn tarih ise Martın 22 sinde yada 28 de en geçtı demem o ki baya uzun sürdü olmamıstım 3 gündr Adetliyim oldum Oldum fakat Şimdi ben geç yumurtlama mı Oldum yani O zamn Olmadıgım için mi bu kadar gec oldum ?