baharsst melisateacher yaa 4+5 de tek kese vardi, 6+0 da 3 kese gordu. Birinci ve 2. Kese boyu yakın. Birinde 4mm embriyo var. Diğer ikisi bos. 10 gun sonra cagirdi. Cuma gudicem 7+2 olucam. Bakalim 1 mi 2 mi 3 mu olucak. Kese kaybolma olabiliyomus.Çok heyecanliyim🥰🥰
ayaznannesi aliyemom ay benimde çift yumurta ikizi bende kız erkek istiyorum sağlıklı olsun gene de ama içimden öyle de geçiyor kızım oğluma birer tane kardeş gelirdi daha çocuk getirmezdim mili piyango bana vurmuş gibi olurdu gene de sağlıklı olsunda kız erkek hiç farketmiyor 😄🫣
_Uykusuzanne1 meryys yaa hatırladım seniii yine ikizlere mi hamilesinn sennn 😍😍 çok sevindimmm sağlıkla kucağına al inşallah 1 hafta arayla tek yumurta ikizlerimizi kaybetmiştik bi ara konuşmuştuk seninle çok mutlu oldumm bende hamileyim ama bu defa tek benim ki 🥰😂
aliyemom ayaznannesi tabiki sağlıklı olmaları en önemlisi ben tüp bebekle hamile kaldım rabbim iki meyveden de mahrum etmedi beni çok şükür inş sağ Salim kucağımıza almak nasip olur 🌸
zelih8a8wa fatma0623 konuyla alakasız arama kısmına bir şey yazınca cıkmıyo sizde de aynısı oluyormu uygulamada sıkıntı var sanırım
mertrugs Merhabalar 25. Hafta çift yumurta ikizlerimi bekliyorum bende. İnşallah hepimiz sağ salim kavulaşım çocuklarımıza 🤲🏼🪬🌸. Bebek arabası alan var mı çok kararsızım ya bir türlü karar veremiyorum😏
melisateacher mertrugs bende şimdiden dayanamıyorum bakıyorum henüz zaman olarak erken ama araştırmaya başladım. Fakat çok kararsızım yan yana mı alt üst model mi daha iyi
sym_yc melisateacher bede bir kız biri erkek çift yumueta ikizleri 32. Haftadayız son bir ay sayıyorum 🥹🥹🥹
nebahatkamil sym_yc ben 24 martta 16 26 martta 54 28 martta 196 çıktı dün baktırdık dünkü 9595 çıktı ikiz mi sizce
Tuba3560 sym_yc merhaba bende 7 haftalık hamileyim önceki iki doğumum normal ama doktor ikizde normal doğum öneriyorum dedi sizde durum nasıl acaba
Havin49_ nisa2004 dua et bence evet çok yorucu ama ben 31 haftalık doğum yaptım biri 20 biri 60 gün kaldı yoğunbakımda erken doğdukları için hergğn hastalar