ebrutprkk Selam güzel anneler. Çok az kaldı, hepimiz çok heyecanlıyız. Bu haftada bebiş kilolarınız ne durumda çok merak ediyorum benimle paylaşabilir misiniz?
ebrutprkk ebrutprkk bir de doğum şekliniz belli oldu mu ne düşünüyorsunuz? Benim dün nst de sancım çıktı ama açılma yok diye doktor takip et dedi. Sizin süreçler nasıl?
halkatatlisi ebrutprkk bizim 35+4 de 2930 37 de 3340 şeklinde ölçüldü. Normal ilerliyoruz ne ağrı var ne açıklık 🥲 evde çektiğim ağrılar nereye gidiyor bilmiyorum. Sizin kilonuz ne kadar normal mi ilerliyorsunuz
bebektwo ebrutprkk 35.haftaya yenı gırdım 32 de kontrole gıttım duzensız sancım vardı önensız gördü doktorum. Ama suyumu az buldu ama bebek tehlıkede de değil bol su ve havuç suyu önerdı havuç suyu bula adıö bemde havucun kendısını yıyorum cok su içince patlayacak gıbı oluyorum bacak kramplarım var bazen yururken cpk zorlanıyorum ağrıdan değilde baskı gıbı bır sey hazıelıklar daha bıtmedı onun stresi var bende sezeryan olacsm ama 39. Haftamda yapsa keşke 39+0 gibi
merverr bebektwo benımde suyum azdı Havucu kucuk kucuk doğra robota koy üstünü geçene kdr su ekle ve kücülene kadar çektir. Sonra suyunu süz ve iç kalan tortularıda ıyıce sık suzgecten geçir. Ben boyle yaptım 1 haftada suyum baya artmıştı hatta artık içme dedı
Umutlubirkadin En son 33+4 ken gitmiştim 2kiloydu Perşembe günü gideceğim 36+6 oluyor bakalım kaç kilo almış beyfendi 🤭 iri bebek değil neler yiyip içiyorum yine de zayıf gibi :( doğuma daha gün vermedi