Meri03 anatured yok henüz sadece bebek toplanıyor bır yerde kalıyor 40. Haftada suni vericem dedı doktor ınsallah gerek kalmaz hepımıze su gıbı doğum nasıp olur
gogirl anatured yok hiç belirtim sadece sancıları ve kasılmam var son kontrolden 7 gün geçti her gece acaba bugün mü diyorum ama gelmiyor 😄
happybusey anatured valla ne nişan var ne de su gelişi var,sadece ağrılar kramplar pelvik baskı çok fazla o kadar 🥺
ebrruatass Haftaya girdik bende de durum aynı 2 gün sonra randevum var ilk doğumum normaldi 39+1 de gelmişti bebeğim çok hareketli alta çok baskı yapıyor iğne gibi batmalar da oluyor çok kasıyor kendini fakat nişan filan yok beklemedeyim
lfkfkdk anatured yarın tam 39 oluyor 4 gündür düzenli bir şekilde günde 2-3 defa nişan geliyor en son 1 cmdi perşembe kontrol var bakalım nstde benim de 20-60 arası çıkmıştı geçen hafta 🫠
ebrruatass anatured memnundum 36. Haftada düzenli doğum egzersizlerine başlamıştım bu bana çok yardımcı oldu