Aysenurkecici bütün hamilelik boyunca 2 yirmiliğimde ağrıdı.
Doktor bebeği etkileyöen bi antibiyotik verdi.
Hiç içmedim. Şişerse içecektim.
Sirke tuzlu su ile gargara yaptım.
Dişimin yarığı heryerden gözükecekti öyle kötüydü.yemek yerken çok zorlandım.
Doktor çekmedi dişimi.
Bol fırçala dikine fırçala bol bol gargara yap demişti doktorum. Yemekten sonra önce sabah kalınca gece yatmadan vs.
Ağrı geçene kadar yaptım.
Doğumdan sonra geçti hiç acımadı