senaakck herkesin doğum hikayesi farklı kötüleri okuyup etkilenme bence. Örneğin bana sezeryanı çok kötü anlattılar, yani ben sezeryanı kafamda sildim ne olursa olsun, son ana kadar doktor hadi diyene kadar normali denedim. Sezeryana girip çıktım kendime eziyet etmişim dedim. Evet zor ameliyat tabiiki zorlukları var ama o kadar kötü anlatıyorlar ki anlattıkları gibi de değildi. Doğum şekliniz nasıl olur bilmiyorum ama herkese kulağınızı kapatın sizin istediğiniz iç sesiniz bebeğin durumu bunları göz önünde bulundurun, ben ilkinde yapmamıştım siz yapın 🌸