Nasılsınız kizlar? Nasıl gidiyor hamileliğiniz💕 Ben bu hafta cok agirlastigimi hissediyorum bu haftaya kadar hic hamile gibi degildim cok rahattim ama simdi zorlaniyorum🥲 2 yasinda oglum var onunla ilgileniyorum ayni zamanda ehliyet yapiyorum cumartesi direksyon sinavim var dualarinizi bekliyorum💕 bu arada 21+1 deyim