Elisa0110 yataş juno aldım kızım sevmedi bende kullanmak istemedim çok garip boynu bükük duruyor çocuk içinde gereksiz paraymış pişman oldum şahsen ve sadece 2 ay kullanabilirsiniz ki kızım 3100 gr doğdu ona rağmen şuan 3 aylık içine sığmıyor maksimum 2 hafta kullandık ama gereksiz geldi