Elisa0110 her emzirmemde kusuyordu benim oğlum 1 yaşına kadar da sürdü ek gıdaya geçince azaldı tabi ama tam bir yaşında bitiyor reflüsü olunca. Sevibebenin ideal yüksekliği çok yüksek olunca denge problem oluyor . Daha yüksek olsun diye anne yanı beşiğini reflü ayarına getirirdim ama dengeyi kaybediyor bebek öyle . Sevibebeninki ideal bence . Günlük müslin koyup değiştirirdim . Ayda bir de kılıfını çıkarıp yıkardım. Kardeşime görümceme bebek hediyesi hep onu aldım .