dilan231 Önlemini al bitanem, benim kanıma bile karışmıştı o kadar dikkat etmeme rağmen kandaki gemisti idrarda kalmıştı normal doğuma da etkisi olmadı. Bebekte saglikliydi, önlem al yeterli daha da ilerlemesin. Suyunu da hazır iç ben bu dönem hep böyle yapardım 💖