tugceefe Merhaba kızlar ☺️ hamilelikte 30 haftadan sonra doktorunuz sizi ne sıklıkla çağırdı? Kontroller de neler yapıldı? Doğuma kadar ki süreciniz nasıldı test vs yaptırdınız mı yada yapılıyor mu? Çatı muayenesi falan var bir de. Yani kısaca bu haftadan sonra neler oluyor sizlerden bilgi almak istiyorum 🙏✨31+2'yim bu arada.
dml33 tugceefe bn 32 hafta oldm bugun ilk kez nst girdim 2 haftada bir gidiyodm bastan.beri yine 2 hafta sonra cagirdi sanirim 34den sonra haftada bir cagirck cati muayenesi falan demedi daha ama 36 38 gibi yapar herhalde cunku daha erken
tazeanne61 tugceefe her kontrolde ki gibi kan idrar testi istiyor Nst ye girmeye başlıyosun 2 haftada bir çağırıyor 32+5 im dündü kontrolüm bunları istedi Devlete gidiyorum
pptya01 Ben de 2 kere oldu 2 haftada bir gidiyorum 30. Haftamdayım her gittiğimde nst ye girmeye başladım