Kizlar bebeğim 4ay 9gunluk kaç gündür mama destekli besliyorum çünkü kilo alımı az sütüm yetmiyo bide premature. 5.900gram çıktı 4aylik asisinda Aptamil mama destekliyorum gün iki yada 3defa mama veriliyor. Hani en fazla 120 ml içiyor oda bitiremiyo hatta ama ben bir türlü biberon tutturamadim kaşıkla veriyorum bazen mamadan sonra çok huzursuz oluyor sürekli ağlıyor ve gaz sancısı çekiyor karnı gurulduyo bide sürekli uyuyo 3 bucuktan beri sdc bir defa meme aldı aldığı gibi uyudu hala uyuyor. Normal mi yardımcı olun lütfen